Alla hjärtans dag


bild: http://google.se/


Hej! Det blev en mysig kväll hos Julia igår. Vi åt mat så det stod härliga till och sen hade vi hyrt en skräckfilm. Det var dock inte så mycket skräck så lite misslyckat var det men det var väldigt mysigt ändå! Idag på förmiddagen var jag i kyrkan och sen har jag stått i köket faktiskt. Har bland annat bakat en paj nu såhär på alla hjärtans dag. Resten av familjen kommer nog hem snart så då får vi se om den blev god.

Ikväll är jag bjuden till Giang med, det kommer säkerligen bli väldigt mysigt. Dresscode rött.. det kommer bli svårt för jag passar så dåligt i rött så jag tror knappast jag har något rött i garderoben men jag får försöka rota fram något.

Hoppas ni har en fin alla hjärtans dag! Jag skickar ut lite extra kärlek till dem som inte har någon att fira denna dagen med. Glöm inte bort att ni aldrig är ensamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0