Stockholm is the place to be

Hej vänner! Nu är jag taggad igen efter diverse begravningar och liknande. Just nu befinner jag mig i Stockholm. Jag kom hit igår och ska stanna här tills nästa fredag. Jag trivs hur bra som helst! Jag gillar verkligen storstadslivet och jag skulle verkligen kunna tänka mig att bo här i framtiden. Det hade varit prima!

Hur som helst har jag praktik nu i 2 veckor. Denna veckan är jag på SVT och lilla aktuellt. Första dagen var idag och det var verkligen jätteroligt! Gå in och kika på www.svt.se/lillaaktuellt för att se vad jag håller på med.

Kan tyvärr inte ladda upp några nya bilder för jag har glömt sladden men det får helt enkelt bli när jag kommer hem igen. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0