Måndag


Fick en fin blomma av mamma. Det är sådant som förgyller vardagen.

Annars har det inte hänt så mycket som är värt att skriva om idag. Jag missade bussen när jag var påväg hem och då gick jag till Konsum för att köpa lite tröst-godis. Tror ni inte att jag fick springa tillbaka till busshållsplatsen sen för att inte missa nästa buss också? Inte riktigt min dag idag helt enkelt.

Igårkväll anmälde jag mig till tre dagar, en konferens över påskhelgen. Det ska bli så fruktansvärt roligt! Jag, Julia och Emelie ska dit sen kommer troligtvis de andra tjejerna på kvällarna. Skärtorsdagen - Påskdagen. Det kommer bli party rakt igenom. Det är ingen dålig grej vi har att fira eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det är värt att fira :D

2010-03-23 @ 12:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0