Hebr 13:1-2

Är hemma efter en minst sagt fullspäckad kväll i kyrkan, egentligen är jag helt slut men det kan jag inte erkänna riktigt än för jag måste fixa endel innan jag kryper ner i sängen.

Alive är troligtvis över om 24 timmar. Det känns jättekonstigt att tänka så. Vårt mål med Alive är att så många som möjligt som vanligtvis inte går i kyrkan faktiskt ska komma och förstå hur najs ett liv med Gud är. Igår under min timme på bönedygnet slog jag upp ett ställe i bibeln och jag kände verkligen att det var menat att jag skulle läsa det nu innan Alive.

Hebr 13:1-2
Bröder, bli kvar i broderskärleken. Glöm inte att visa gästfrihet, ty genom gästfrihet har somliga fått änglar till gäster utan att veta om det.


Kommentarer
Postat av: Clara

Det var menat!

Det var det sjukt gött o vara där och bara ta tid med Gud.

Skulle lätt kunnat sitta en timme till :P

ALIVE blev SÅÅ BRA!!

2009-12-06 @ 23:00:07
URL: http://claracarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0