Hej mitt vinterland

God eftermiddag vänner! Idag har jag varit i Granhult och huggt julgran. Jag var inte jättesugen när jag vaknade och det var -15C men med en massa kläder på blev det riktigt mysigt. Vi grillade korv i det lilla torpet och jag tog en massa kort, något kanske dyker upp som header här på bloggen. Jag känner att min nuvarande är lite väl sommrig.

Ikväll är vi troligtvis några tjejer som ska på julkonsert i Åsenhöga, förutom det blir det en lugn kväll med familjen Lindahl. En kväll helt i min smak. Nu ska jag kolla på flickan som lekte med elden, det är alltid bäst att använda julklapparna man köpt så att man vet att dem är okej innan man ger bort dem till någon.


Behöver jag anmärka att jag vanligtvis inte är sådär rödflammig i ansiktet? Iskallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0