Kärleken är

Hej igen, tror jag. Känner mig lite sugen på att uppdatera igen. På torsdag har jag sista provet innan lovet och praktiken, då kan jag andas ut på riktigt och kanske uppdatera lite mer, vi får se.

Just nu sitter jag på mammas jobb efter en minst sagt misslyckad friluftsdag. Vi skulle åka skridskor men när vi kom till sjön gick det inte åka, så vi satt vid elden någon timme och sen blev jag hämtad. Har suttit här och letat efter någon låt jag och min kusin kan sjunga på begravningen nästa vecka. Det ser ut att bli kärleken är med Jill Johnson. Jag har lyssnat på den hur många gånger som helst och tycker verkligen att det är något speciellt med den. Lyssna!

Kommentarer
Postat av: Carro

Här kommer min favorit. "Jag fick låna en ängel" med Shirley Clamp. Om ni vill kanske jag skulle kunna köra =)



http://www.youtube.com/watch?v=_VPXXcrkWCo

2010-02-09 @ 22:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0