Onsdag och lov

Ligger just nu i sängen med en chipspåse. Kollar lite på flickan som lekte med elden för 6e någon eller något sådant. Det är så fullt upp just nu, trots att jag har lov. I måndags var jag och mamma i Jönköping hela dagen och det blev endel shoppas för både min och hennes del. Igår städade jag på mitt rum hela dagen så nu är minsta lilla vrå här putsad och fin, jag ska bara få upp gardiner också.

Idag har jag pluggat och varit på vårdcentralen. Det tog en och en halv timme på vårdcentralen! Helt sjukt ju! Först blev jag undersökt och doktorn tryckte och klämde överallt och ingenstans. Pratade någonting om sköljkörtlarna (jag visste inte ens att det fanns något som hette så). Hur som helst så fick jag en nummerlapp och fick sitta ner och vänta på att få gå in och ta prover. När jag väl hade gjort det blev jag så yr så jag fick sitta kvar och vila mig. Hon tog 3 matskedar blod från mig. Det tycker jag är mycket.

Nu ska jag vila lite, jag känner att jag behöver det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0