Dan före dopparedan





Såhär ser mina julklappar ut i år. Måste säga att jag tycker att det är fruktansvärt roligt att slå in paket och det är vad jag har sysslat med den här förmiddagen dagen innan julafton.

Innan idag fick jag en julklapp av ett företag jag jobbade hos i sommras, det var en chokladkartong och jag blev väldigt överraskad eftersom att jag bara jobbade där i tre veckor men ack vad glad jag blev. Det är alltid roligt med överraskningar!

Nu ska jag nog fortsätta hjälpa mamma med julstöket, skinkan är i ugnen, granen är klädd och nu ska vi baka ännu mer julgodis. I kväll kommer mina systrar hem och då är hela familjen återigen samlad, det gillar jag.


Kommentarer
Postat av: Clara

Fiiint inslaget Soffan :P

2009-12-25 @ 18:44:38
URL: http://claracarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0