Fågelö

Hej! Det har inte varit någon vidare uppdatering från min sida på sistone men jag tänker inte ödsla en massa tid på att bortförklara mig, jag ska försöka bättra mig helt enkelt.

Jag kom precis hem från vår pastor Klaus, vi har haft lite cellgrupp där ikväll och det var mycket mysigt måste jag säga. Härligt att kunna samlas ett litet gäng och diskutera kring frågor och funderingar man har.

Nu sitter jag och kollar på äntligen hemma på tv4-play. Ikväll var nämligen Björn på Fågelö och sågade träd. Björn är kusin med min ingifta morbror och släkten har tillsammans en ö i Stockholms skärgård. I somras var vår familj där några dagar tillsammans med mina kusiner. Det var verkligen livet att vara där. Jag blir helt till mig när jag tänker på hur underbart det var. Jag vill verkligen åka dit igen! Jag vill bo så!

Väldigt roligt att se klippet därifrån då man verkligen känner igen sig. Dem filmade husen vi bodde i, bryggan vi badade ifrån och skogen vi plockade svamp i.

Här kan ni se klippet om ni känner för det:
http://www.tv4play.se/hem_och_fritid/antligen_hemma?videoId=1.1381833


Här är en bild från Fågelö. Jag tänkte visa er lite fler bilder därifrån men det blir en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0