Matt 17:20

God eftermiddag! Här sitter jag med ett glas oboy och några digestive, jag känner mig ganska nöjd med tillvaron helt enkelt. Det har varit en jobbig dag i skolan då den började med huvudvärk redan första lektionen men nu är jag hemma och funderar på att unna mig en liten lur innan det är dags för att åka ner till kyrkan.

Det är julpyssel ikväll och det brukar alltid vara så mysigt. Det har väl blivit lite av en tradition att vi är några tjejer som sjunger några låtar och så blir det även i år. Det är ganska mysigt. Borde egentligen vara hemma och plugga engelska men det här vill man ju inte missa så det får gå som det går imorgon.


Matt 17:20
Jesus svarade: ”Därför att er tro var svag. Sannerligen, om ni har tro så stor som ett senapskorn kan ni säga till det här berget: Flytta dig dit bort, och det kommer att flytta sig. Ingenting blir omöjligt för er.”

Kommentarer
Postat av: Clara

Älskar bibelordet!!

2009-12-01 @ 22:11:00
URL: http://claracarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0