Morgonhumör

Hallå vänner! Nu börjar det verkligen kännas att det är december. Julkalendern har dragit igång och kylan är här. Jag kan inte bestämma mig om jag gillar det eller inte, hur som helst så hör det till. Julkalendern är förresten toppen så ta er en titt om ni inte har gjort det.

Tidigare ikväll slog jag även in mina första julklappar för i år, det känns bra att ha lite gjort men det är fortfarande mycket som inte är gjort. Tur att det inte är julafton imorgon.

Nu ska jag lyssna på lite skön musik och sen ska jag försöka sova så jag är pigg och glad imorgon. Jag vill ju faktiskt att jag ska uppfattas som en glad tjej. Tror dock att det är svårt att se mig som en glad tjej om man sett mig i bussen påväg till skolan på morgon. Usch jag skäms lite när jag ser det framför mig. Jag rör inte en min och har musik i öronen hela vägen. Jag är ledsen men morgonen är inte min tid på dagen helt enkelt. Ville bara ha det sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0