En första kväll

Har suttit och försökt göra en design en stund nu men eftersom det inte intresserar mig alls blir det inte så himla bra. Den får vara lite såhär halvtråkigt tills dess att jag kommer på hur man gör.

Idag har jag hur som helst haft en blandad dag. Ena stunden har jag varit jätteledsen och andra jätteglad. Såndana dagar vet man inte riktigt var man ska placera. Vi hade i alla fall veckans andra och sista prov idag och även att det inte gick så bra som jag hoppats på känns det ändå skönt att kunna slappna av lite resten av veckan, man behöver det lite ibland.

Nu ska jag snart krypa ner i hopp om en bra dag imorgon. Då ska jag bland annat ha min första körlektion. Det blir spännande! Sov så gott mina vänner och glöm inte bort att ni är värdefulla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0