Helgen

Då var det söndag igen. Jag lyckas aldrig ta mig upp i tid på söndagarna (kan bero på att jag aldrig lyckas komma i säng i tid på lördagarna) men det måste jag bli bättre på, gillar att ha hela dagen framför mig och hinna göra en massa bra saker. Idag har jag bland annat tränat och bakat lussekatter med mamma. Egentligen skulle jag behövt trycka in lite plugg med men det hann jag inte.

Igårkväll var vi först på möte i Hillerstorp, predikan var så fruktansvärt rolig och vissa stunder skrattade jag så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Riktigt härligt! Efteråt åkte vi på glögg-efterfest hos Persson och där tog vi även oss en lur innan vi kom iväg hem igen.

Nu är det bara att kämpa på dessa 4 dagarna i skolan. Det är nämligen utbildningsmässa på torsdag och då är vi lediga på fredag. Det kommer bli riktigt skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0