Ingen betydelse

Har haft en kass dag idag. Vi bokade resan till Kreta igår (jag och studenterna). Idag fick jag en konstig känsla i magen och kom på att jag kanske borde kolla upp så jag inte missar något viktigt när jag är borta, tror ni inte jag har nationellt prov i Matte B då? min lärare blev inte alls glad och vill att jag ska avboka resan. Jag kan nämligen inte bara strunta i det eftersom att det beror väldigt mycket på resultatet på nationella när hon sätter betyg sen och jag vill ju inte sabba mitt betyg. Detta är lätt dagens i-lands problem.

Efter skolan var jag och tog vaccinet och sen har jag pluggat, har prov men jag glömde böckerna i skolan. Kan ni fatta vilken dag jag har haft eller? I allafall så slog jag sönder ett paraply på vägen hem och efter det kändes det lite bättre. Hoppas ni har haft en bättre dag än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0