Ja må hon leva

Godkväll! Jag måste verkligen sova så jag är pigg imorgon men jag tänkte att jag skulle berätta lite för er vad jag gjort idag. Ida, en av mina närmsta fyller som jag skrev tidigare 18 idag. Vi ordnade en överraskningsfest för henne i kyrkan. Hon åkte ner dit i tron om att det var planeringsmöte inför Alive och oj vad chockad hon blev när cirkus 30 personer stormar in till tonerna "Ja må hon leva...". Och vilken kväll det blev sen, en tipspromenad, en massa fika och en 5-kamp senare var vi ganska nöjda och det tror jag Idag var också.
Det var en kort uppdatering om kvällen. Imorgon har jag beting i sång (nervöst) och sen är det sista teorilektionen efter skolan.

Alive är förresten något jag vill prata med er om men det tar vi imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0