Albatross Hotel & Spa

God kväll hörni. Jag ligger här i sängen och mår inte alls bra. Är fruktansvärt förkyld och har nog lite feber tror jag. När man ligger och hälften svettas, hälften fryser är det så fruktasvärt svårt att somna så jag bävar verkligen inför den här natten. Det värsta jag vet är att ligga vaken i flera timmar, trots att man vill sova.

För att få mig på lite gladare humör tittar jag på bilder på vårt hotell i Kreta.
Den 13 maj åker vi 7 tjejer iväg på en hejdundrandes vecka.
50 meter till stranden, 100 meter till centrum.
Kolla in det här...





                                                                                       bilder: www.apollo.se

Behöver jag säga att jag längtar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0