Årets bästa

Och så var det söndag igen. Jag var i kyrkan hela förmiddagen och sen blev det middag med en del av ungdomsgänget hos familjen Möller. Mycket trevligt! Vår nya ungdomspastor har kommit och idag anställde vi honom på riktigt kan man säga. Det känns väldigt bra måste jag säga. Skönt att ha någon liksom.

Såg på Marcus Birros blogg att han sista december gjorde en lista om året som gått och årets roligaste blev Festivalen Frizon utanför Örebro. Jag är nog faktiskt beredd att hålla med honom. Tänkte därför lägga ut lite bilder därifrån.








Det var lite utav bilderna från Frizon.
Jag kanske skulle ta och bjuda på lite fler sommarbilder...

Här är länken till Marcus Birros lista http://blogg.passagen.se/marcusbirro/entry/listan



Kommentarer
Postat av: Clara

Det ser inte liiiite naajs ut :P Sommar o allt!!!

2010-01-21 @ 19:11:09
URL: http://claracarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0