Lördag

Hej och god morgon! Mamma väckte mig för en timme sedan för att vi skulle ut med några kompisar och grilla korv och så på isen, det var också tänkt att jag skulle testa på att köra lite bil på isen och se hur det känns men det blev inte så. Jag orkade verkligen inte följa med. Det blev ganska sent igår, var hemma runt 2 någon gång. Vi kollade på sherlock holmes i Jönköping. Den filmen skulle jag inte rekommendera faktiskt, jag sov. Den tog liksom aldrig riktigt fart. Vi ville egentligen se snabba cash men det var helt fullt på den så det kanske får bli nästa helg. (Bio-nördar som vi är).

Funderar på att ta mig en sväng om på maskinen där nere nu, är så träningssugen! Annars blir det nog inte mycket gjort idag. Kanske tar en sväng till Åsenhöga ikväll men det är inte alls säkert. Ska försöka komma på något roligt att blogga om men det är jättesvårt. Vi får se...

Kommentarer
Postat av: Sara Kjeller

jahaa tack för tipset :) ska testa det!

2010-01-17 @ 17:23:38
URL: http://sarakjellers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0