Onsdag

Jag vet inte var tiden tog vägen, jag som tänkte att jag skulle ha hela dagen på mig att göra massa bra saker. Jag var nere i samhället för en stund sedan i alla fall, hade lovat att ta lite kort när man dansade ut julen på torget. Dock var det väldigt svårt att få bra bilder när det var så mörkt så vi får väl se om de kan vara till någon användning.

Imorgon ska jag köpa träningskort till vårterminen. Träningen drar igång igen på måndag och det ska bli så fruktansvärt skönt! Jag känner mig lam när jag inte tränar någonting. Dessutom har jag ingenting annat att lägga min tid på just nu. Men jag kan nog vara lugn, det problemet fixar skolan.


En bild jag tog innan. Lite för mörkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0