So sick of...

God kväll! Hoppas ni har haft en bra dag. Det har jag haft, eller ja, hyffsat i alla fall. Mår fortfarande inte bra så imorgon gör jag upp med viruset en gång för alla och stannar hemma från skolan för att kurera mig. Jag gör ofta det felet att jag struntar i att jag inte mår bra, gör allt för att låtsas som ingenting men icke den här gången.

Efter skolan idag tog jag det lungt ett tag i alla fall, har hunnit gå en promenad och pluggat lite matte. Dessutom har jag pratat med min fina vän Ebba. Det känns bra! Hon gör mig alltid så glad!


Jag och Ebba på Hönö i somras.
Dock något brunare då än nu.. (suck)


Kommentarer
Postat av: ebobboba

DU gör mig glad Sofie! Du är väldigt bra ska du veta!

2010-01-26 @ 23:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0