Y=kx-m

Idag är jag hemma. Snön yr utanför så jag vet inte om jag ska våga mig ut. Hur som helst så har jag pluggat matte idag i alla fall, imorgon är det stora provet och jag är så nervös. Eftersom jag missar nationella (är på Kreta då) måste jag göra bra ifrån mig på detta provet. Usch, jag är så rädd för att få hjärnsläpp och göra en massa onödiga slarvfel.

Ringde Wingan innan med och kollade om jag kunde jobba lite där på sportlovet men det fanns ingenting att göra så nu har jag en hel vecka som jag inte har någonting planerat alls, ni som känner mig vet att jag är planerings-freak ut i fingerspetsarna så just nu mår jag nästan lite dåligt över att inte ha någonting att göra då.

Men men, det är inte än. Nu tänkte jag fixa lite fika. Hanna kommer om en stund och vi ska plugga lite matte sen ska jag iväg på planering i kyrkan. Frågan är om det går cykla i det här vädret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0